sobota, 17 marca 2012

DIY prezent na urodziny

Temat trochę mało związany z pieczeniem i gotowaniem, ale blog nie jest tylko o jedzeniu :)

Wiele osób obchodzi urodziny na wiosnę i w lato, dlatego fajnie wymyśleć coś więcej niż tylko życzenia "wszystkiego najlepszego". I ostatnio składałam życzenia koledze w dość niestandardowy sposób. Pomysł polegał na tym, żeby zrobić kamerką internetową 4 zdjęcia z kartką, na której są napisane rzeczy, których można życzyć i do tego "atrybut" danego życzenia.

Przykładowo(tak jak ja to zrobiłam):
miłość=serce
zabawa=wódka
podróże=samolot
szczęście=uśmiech


Myślę, że to jeden z łatwiejszych sposobów zrobienia czegoś fajnego a ilość pomysłów i kombinacji jest nieograniczona!
The subject of today's post isn't so much connected with baking and cooking but the blog isn't only about food :)

Many people celebrate their birthday in spring and in summer. That's why it's cool to make up something more then wishes like "happy birthday". Recently I wished my friend wishes in unusual way. The idea was to take 4 photos with e-cam with piece of paper on which will be written things I'd like to wish. And an "attribute" of a wish.

For example (as I did):
love=heart
fun=vodka
voyages=airplane
happiness=smile

I think that it's one the easiest way to do something cool and the number of ideas and combinations is unlimited!



Bawcie się dobrze! :)
Have fun! :)

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Great idea :)

Anonimowy pisze...

O, taki drobiazg, a ile radości :)

Pantsata1 pisze...

Świetnie prezentują się zegarki sportowe casio - każdy się ucieszy, a gwarantują naprawdę fajną jakość. No i przede wszystkim są niezwykle eleganckie. Uważam, że każdy powinien mieć kilka zegarków na różne okazje, świadczą one o klasie mężczyzny.

Mariola pisze...

Uwielbiam takie oryginalne pomysły na prezenty :). Fajnym pomysłem na prezent dla chłopaka może być np. jakiś oryginalny i zabawny gadżet. W sklepach online takich jak https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka można znaleźć całą gamę efektownych gadżetów, które mile zaskoczą nie jednego solenizanta.

haneczka walczyk pisze...

moim zdaniem prezent przede wszystkim musi być praktyczne i też wpasować się w gusta. też ja zanim coś kupię to wcześniej się dopytuję. z moją siostrą już rozmawiałam i dzięki temu wiem że na jej urodziny zamówię buty ze sklepu https://butymodne.pl/

Anonimowy pisze...

W sumie własnoręcznie robione prezenty na pewno się sprawdzają, ale trzeba mieć pomysł i pewne umiejętności. Ja niestety nie mam nawet czasu na takie rzeczy. Dlatego jak szukałem prezentu dla taty to wiem, że w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty bez problemu uda mi się znaleźć coś fajnego.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...