wtorek, 14 czerwca 2011

Europejska Stolica Kultury 2016

O prawo bycia ESK w 2016 roku ubiega się m.in. nasza stolica - Warszawa. Z całego serca popieram tą inicjatywę (chociaż jak dla mnie nie musiałaby to być koniecznie Warszawa ale np. przecudowny Poznań). Jednak jedną z ciekawszych rzeczy, oprócz wielu imprez i mnóstwa projektów kulturalnych, było stworzenie 20 wizerunków warszawskiej Syrenki do kampanii "Warszawa kandyduje(MY)".

dodane za pośrednictwem: http://www.warszawa2016.pl/index.php/pol/Warszawa-ESK-2016

Syrenki ukazują różnorodność ludzi, którzy zamieszkują stolicę. Sami spójrzcie!

A kiedy wyniki ESK 2016? Już 21 czerwca 2011 roku dowiemy się, komu przyznano ten tytuł.

Trzymam kciuki żeby było to właśnie polskie miasto!

 

To zwiastun kandydatury stolicy nakręcony przez Agnieszkę Holland.


 
 
 
 

 
 
 Wszystkie zdjęcia syrenek dodane za pośrednictwem: http://www.um.warszawa.pl/aktualnosci/warszawa-kandydujemy


Więcej informacji na : www.warszawa2016.pl

4 komentarze:

asieja pisze...

a ja jestem za Gdańskiem.. :-)))

Niebieska Pistacja pisze...

a ja za Lublinem :) choć syrenki fajne są

mopswkuchni pisze...

A ja byłam za Łodzią, ale niestety odpadła w pierwszym etapie...

prom pisze...

szkoda ze tak mało polskich artystów jest docenianych w zwiazku z europejska stolica kultury
ja uwielbiam dzieła malarza Karola Kossaka
czekam na jego artykuł na http://kulturaviva.pl/pl/strona-glowna/ czyli
Karol Kossak (o jednym z klanu Kossaków - malarzy)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...