niedziela, 8 maja 2011

akcja "jadłodajnia studencka"

Jak wiadomo - za niedługo rozpocznie się sesja letnia. Dla studentów to czas ogromnego wysiłku fizycznego i psychicznego.

Dlatego ważne jest aby mieć pod ręką coś dobrego i szybkiego do zjedzenia, 
co nie będzie fast food'em.

Stąd mój pomysł na akcję
"JADŁODAJNIA STUDENCKA",
która będzie trwać  
od 1.06.2011 do 31.06.2011 
czyli w czasie sesji letniej na uczelniach wyższych.


Mile widziane wszelkie szybkie dania i napoje!


Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału nie tylko studentów :)


Przyłącz się do tej akcji! i wstaw poniższy banner na swojego bloga :)









7 komentarzy:

Dusia pisze...

no to się przyłączam

Kaś pisze...

podczas sesji wszystko oprócz nauki nagle staje się takie wciągające... szczególnie kuchenne przygody :) chętnie dołączę do akcji

Trzcinowisko pisze...

Może jeszcze co nieco pamiętam jak to jest:)

Martha Veronika R pisze...

chciałam się przyłączyć z moją sałatką, ale durszlak niestety umarł :/

ciast!prast pisze...

to prawda. też żałuję Martha Veronika R, ale teraz zapraszam na Mikser Kulinarny - link poprawiony działa już w poście (http://mikser.kulinarne.info/miks,30,jadlodajnia-studencka.html).

więc można się przyłączać śmiało :)

Soul and Pepper pisze...

Teoretycznie to sesja trwa do końca września :P

Katarzyna pisze...

Wstawiłam archiwalne przepisy, a to chyba nie dobrze. To moja druga akcja w której biorę udział i w jednej już mnie uświadomili, że archiwalnych przepisów się nie dodaje. Jeśli tu również to proszę usuń moje linki :) A za zamieszanie przepraszam.
Pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...