piątek, 26 sierpnia 2011

lollipop marshmallows

Kiedyś na jakimś blogu zobaczyłam ten śmieszny deserek i pomyślałam, że muszę też zrobić coś takiego. Świetną okazją są domówki czy urodziny młodszej siostry. Przyznacie, że wygląda to trochę jak z magicznej krainy cukierków i łakoci, prawda? :)


ilość porcji: zależy ile pianek wykorzystasz. mi wyszło koło 40 sztuk

  • wykałaczki (długie lub krótkie)
  • paczka pianek marshmallows
  • tabliczka czekolady
  • kolorowa posypka

Pianki nadziej porządnie na wykałaczki. Przygotuj sobie też naczynie (najlepiej wysokie jak szklanka) i połóż na talerzyku, żeby włożyć tam pianki na wykałaczkach. Tam będą mogły wystygnąć a czekolada będzie kapać na talerz. Rozpuść w kąpieli wodnej czekoladę a posypkę wysyp na talerz. Po rozpuszczeniu czekolady zamocz piankę w czekoladzie a potem w posypce. Wsadź do szklanki żeby czekolada zastygła. Udanej zabawy! :)

Notka:
1. czekoladę wykorzystaj jaką chcesz - białą, gorzką, deserową lub mleczną. ja wykorzystałam deserową, bo jest mniej słodka
2. posypka też może być inna. moim zdaniem kolorowa wygląda bardziej efektownie :)

7 komentarzy:

Karmel-itka pisze...

jakie cuda!
porywam!

agnieszka pisze...

Wyglądają uroczo! też je ostatnio widziałam, podobno mają zdegradować cupcakes'y i teraz ma być wielki szał na lizaki, szczególnie sernikowe :) Zobaczymy co się bedzie działo!! Pozdrawiam :)

Maggie pisze...

Przeurocze! Tutaj ostatnio furore robia cake pops - lizaki zrobione z... ciasta. Nic dziwnego, nie sposob im sie oprzec!

Kasia pisze...

hehe ale kolorowe :D bomba! wyobrażam sobie radość dzieciaków jadających takie kolorowe smakołyki :D w sumie, swoją radość tez :)

aga pisze...

swietnie wygladaja:)

Asia pisze...

Ojojoj, ale słodziaki! Cudnie wyglądają :)

ciast!prast pisze...

mi też się bardzo bardzo podobały a goście oszaleli z radości! ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...