środa, 17 sierpnia 2011

mesmerizing bakes likes it!

Myślałam, że ta chwila nadejdzie za około 1,5 miesiąca, ale Zuza namówiła mnie, żeby zrobić to wcześniej.

A więc...

... Drogie Panie i drodzy Panowie...

... Z ogromną radością mogę się pochwalić i ogłosić, ...

... że oficjalnie (już wczoraj!) ruszył ...


fan page Mesmerizing Bakes na facebook'u!!!



Wystarczy kliknąć "Lubię to!" w okienku po prawej stronie i zostaniesz połączony z fan page'm.


Dzięki temu łatwiej będzie można śledzić co się dzieje na blogu oraz być ze mną w kontakcie. Zachęcam gorąco do współpracy - jestem otwarta na nowe pomysły i projekty :)


P.S

Dziękuję wszystkim, którzy czytają mojego bloga i są dla mnie inspiracją, bo dzięki temu świetnie się bawię i rozwijam swoje umiejętności kulinarne!:)

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...