poniedziałek, 11 lipca 2011

eko-tarta wiśniowo-jabłkowa

Dlaczego eko? Są dwa powody:
1. bycie ekologicznym jest teraz modne i porzdane
2. owoce pochodzą z mojej działki :)

A więc...zapraszam na wspaniałą ekologiczną ucztę!


Sprawa wydaje się prosta, ale bez drylownicy ani rusz. Chyba, że chcesz spędzić pół dnia na wyjmowaniu pestek z wiśni.

Jeżeli chodzi o przepis na ciasto do tarty - zobacz ten z elżbietańskiej tarty morelowej.

Różnica polega na tym, że ciasto piekłam przez 5 minut, żeby nie było za twarde. Następnie obrałam jabłka przetarłam przez kratkę do jabłek. Następnie wydrylowałam wiśnie, posypałam trochę dukrem, żeby nie były za kwaśne i położyłam na jabłkach.
Następnie piekłam w 180 stopniach około 20 minut.

Rodzice zajadali się tak, aż im się uszy trzęsły!



3 komentarze:

aga pisze...

co za wspaniala tarta:)

Marianna Hall pisze...

Pyszności! Takie owoce - z własnej działki, smakują o niebo lepiej :)

DaisyDukes pisze...

cudowna! :) bardzo odpowiada mi połączenie jabłek i wiśni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...