środa, 20 lipca 2011

idealne mojito

Właściwie...trochę oszukane ^^ Na urodziny dostałam od Hipisa butelkę mojito, z którego skorzystałam, gdy jadłyśmy focaccię. Jednak jedyne o czym zapomniałam... to mięta. Dlatego NIE ZAPOMNIJ dodać mięty - bo to składnik obowiązkowy!!!


Wiem, że kieliszki od szampana nie są odpowiednie do podawania tego drinka, ale nie mogłam się oprzeć! Lubię je trzymać w dłoni - to takie szykowne!!!

ilość porcji: 4 drinki

  • 4 łyżki cukru (po 1 do każdego kieliszka)
  • 2 limonki
  • mięta
  • drink Mojito z butelki
  • kostki lodu

Na spód każdego kieliszka wsyp po 1 łyżce cukru. Wyciśnij sok z limonek i polej nim cukier. Następnie włóż lód i listki mięty (około 4-5 do każdego drinka). Całość zalej Mojito. Podawaj od razu po zrobieniu.



mmm... pyszne mojito!
 
Drink idealny dla pań, bo dla panów chyba za słodki. Szczególnie na spotkanie z przyjaciółkami lub nawet dla samej siebie, żeby poprawić sobie humor. Naprawdę polecam! Jeśli jeszcze tego nie piłaś - musisz spróbować!!!! Twoje życie bez wątpienia stanie się piękniejsze!!!!

3 komentarze:

Dusia pisze...

ale bym się teraz napiła mmm

Magda pisze...

MAsz na prawde fajnego bloga i dlatego przyznalam Ci nagrode! Zostalas otagowana
http://kitchendream.blogspot.com/

Paula pisze...

fajnie łamać konwencje nawet kieliszkami :) pycha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...