środa, 20 lipca 2011

śniadanie mistrzów II

Druga odsłona pomysłu na śniadanie mojej siostry - Agnieszki. Tym razem czas na wersję wytrawną. Proste, szybkie i pyszne - bo chyba o to chodzi w śniadaniu, prawda? :)



Pora na zagadkę! Co jest na obrazku?
...
..
.

Odpowiedź : camembert w panierce...

ilość porcji : w zależności od wielkości kawałków od 4 do 8

  • 1 krążek sera camembert
  • 1 jajko
  • bułka tarta
  • olej na patelnię

Pokrój ser na kawałki. Rozbij jajko do jednego talerzyka i wsyp bułkę tartą do drugiego. Wlej na patelnię olej (tyle, żeby przykrywał dno) i rozgrzej. Każdy kawałek serka obtocz najpierw w jajku, potem w mące i smaż na wolnym ogniu aż panierka będzie miała kolor złoty. Jedz na ciepło np. z kromką chleba lub bułki.

Notka:
1. Agnieszka użyła serka z pieprzem - ja wolę ziołowy camembert lub naturalny. dlatego wybierz taki, jaki lubisz najbardziej
2. możesz do tego dodać odrobinę majonezu po usmażeniu do smaku




6 komentarzy:

Trzcinowisko pisze...

och...na sniadanie to dla mnie za ciężkie...ale na kolację:)))

dorota20w pisze...

a ja bym chętniezjadła jako przekąske np do kieliszka wina

ciast!prast pisze...

nie wpadłam na czerwone wino dorota20w :) dzięki!!!

Paula pisze...

ale pyszności!

Unknown pisze...

Czerwone wino do śniadania... hehhehe ale serki wyglądają cudownie, takie malutkie kęsiki. polecam do tego żurawinę :)

Karmel-itka pisze...

super!
chociaż ja bym nie wpadła, by podac go na śniadanie xd

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...