piątek, 15 lipca 2011

lody - sorbet z malin

Jak lato to oczywiście lody!

Bardzo prostym sposobem jest zrobienie sorbetu owocowego, napełnienie foremek do lodów, zamrożenie i rozsmakowanie się esencją wakacji :)



Przez Allegro kupiłam foremki do lodów, których długo szukałam - są idealne! Małe, wygodne, szybko się myją. To foremki z IKEA, których obecnie nie ma w sklepach - IKEA SOLIG. Polecam gorąco!


ilość porcji: mam 6 foremek i to jest ilość na te 6 foremek
  • 1 opakowanie malin
  • odrobina cukru

Rozgnieć maliny lub użyj blendera. Możesz dodać cukier jeśli maliny są za cierpkie. Mus wlej do foremek, wstaw do zamrażarki najlepiej na całą noc. Gdy wstawić je na 2 godziny - lody nie będą jeszcze gotowe.


Tata podjadający maliny



moje kolorowe paznokcie :)

3 komentarze:

asieja pisze...

też lubię takie zmrożone owocowe. a kolorystyka paznokci przeurocza:-))0

aga pisze...

owocowe lodowe pysznosci:)

zuchinni pisze...

Więcej zamieszania, ale warto - wstaw taki sorbet do płaskiego, płytkiego naczynia (ja mam takie plastikowe pudełko 20x15x4cm), co godzinę zdrapuj szpatułką/nożem, po kilku razach wstaw do tych pojemniczków na lody (upychając zawartość w środku) :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...