wtorek, 12 lipca 2011

summer fruit cups

Wpis dedykuję Łukaszowi - koledze ze studiów - z okazji urodzin.
Sto lat (już!) 20-latku!:*

Pracowity wtorkowy poranek zaowocował owocowymi mini-deserami! Już z rana byłam na targu - a ponieważ staniały borówki amerykańskie i maliny - stwierdziłam, że zaszaleję :)


ilość porcji : wyszły mi 4 małe szklaneczki

  • 2 małe śmietany 36%
  • 3 łyżki cukru-pudru
  • opakowanie borówek
  • maliny
  • pokruszone słodkie wafelki od lodów

Przygotuj 4 szklaneczki. na spód każdej wsyp pokruszone słodkie wafelki. Możesz takie kupić np. w lodziarni Grycan za około 40gr sztuka (kup koło 4-6 takich wafli). Połóż na nie borówki. Ubij śmietanę z cukrem-pudrem i przełóż do rękawa cukierniczego. Na borówki połóż śmietanę. następnie maliny i znów śmietana. Na nią ponownie pokruszone wafle i biała masa. Na górze połóż owoce i włóż do lodówki. Podawaj schłodzone.

Notka:
1. możesz wykorzystać inne owoce, jeśli nie lubisz borówek
2. zamiast wafli dobre będą też płatki owsiane - mniej kaloryczne ;)

Moja siostra zajadała się dzisiaj deserem na śniadanie, bo wstała wtedy kiedy już przyszłam z zakupów :) Także istnieje również opcja "śniadaniowa".






Zapowiada się dzisiaj upał, więc lemoniada do tego będzie idealna!


Jeszcze raz spełnienia marzeń Łukasz z okazji urodzin - sam możesz sobie zrobić mini-tort urodzinowy ^^

1 komentarz:

Kubełek Smakowy pisze...

proste i smaczne, tak być powinno.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...