wtorek, 19 lipca 2011

focaccia a'la italiano

Włochy? Kojarzą mi się z pomidorami, oliwkami i oczywiście z focaccią. Dlatego na obiad wymyśliłam to właśnie ciasto z warzywnymi dodatkami, gruboziarnistą solą, odrobiną oliwy i przyprawami.


Już na początku, kiedy założyłam bloga, wrzuciłam przepis na włoską focaccię. I korzystałyśmy z dziewczętami z tego właśnie przepisu, tylko na ciasto położyłyśmy:


  • suszone pomidory w oliwie
  • oliwki zielone
  • gruboziarnistą sól
  • bazylię suszoną, oregano, tymianek
  • odrobinę oliwy

Wyszło bardzo włosko, aromatycznie i smacznie. Ciasto delikatne, wyrazisty smak oliwek i pomidorów. W końcu mamy lato! ;)


Fasola wyrabiająca ciasto

2 komentarze:

Trzcinowisko pisze...

Fajne dziewczęta...fajna foccacia:)

elżunia pisze...

moje smaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...