wtorek, 26 kwietnia 2011

wielkanocna migawka czyli święta w skrócie

Tak jak obiecałam, pokażę jak minęły mi tegoroczne święta.

Było przebogato, radośnie i kolorowo. I bardzo rodzinnie :)





Na wielkanocnym śniadaniu królował własnoręcznie robiony chleb mojej Mamy. Tym razem wyszedł dużo wyższy niż zwykle, bo Mama niechcący pomyliła foremki i upiekła chleb w mniejszych :)


Nie mogło też zabraknąć nadziewanej morelami polędwicy i pasztetu z orzechami - hitu ostatnich świąt.



Ciocia zrobiła jajka nadziewane pieczarkami. Tu w duecie z pomidorami :)


Podczas świąt zawitał do nas także zajączek. Kinder Niespodzianka - bez niej nie byłoby świąt ^^


Żeby nie siedzieć ciągle za stołem - z przyjaciółmi wybraliśmy się do Puszczy Kampinoskiej. Wystartowaliśmy z Truskawia i dotarliśmy do Palmir. Pogoda bardzo dopisała a fantastyczne zapachy kwitnących krzewów i śpiew ptaków to było to, czego mi bardzo brakowało. W końcu już wiosna!





8 komentarzy:

Waniliowa Chmurka pisze...

domowo, wiosennie i świetnie!

Kubełek Smakowy pisze...

Kolory, kolory! Polędwica z morelą? U mnie zawsze schab ze śliwką! Piękne pisanki.

ciast!prast pisze...

z morelą :)

szczerze mówiąc wolę bardziej śliwkę w środku, ponieważ jest wyraxniejsza, ale na Boże Narodzenie Mama zrobiła równiez z morelą i zasmakowało nam :)

Anonimowy pisze...

Pasztet z orzechami..to pewno było coś pysznego!

ciast!prast pisze...

to najpyszniejszy pasztet na świecie :)

podam przepis wkrótce :)

Szana pisze...

piękne ujęcia, zapraszam do obejrxzenia mojej swiatecznej migawki :)

ewe.kott pisze...

cudowne rodzinne święta! piękne pisanki :D

a to konwaliowe pole... wspaniałe! będzie tam pięknie pachnieć jak zakwitną :D

Panna Malwinna pisze...

polędwica z morelami wygląda obłędnie. piękne miałaś święta;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...